Personlig branding for dig, der vil være en top-of-mind relation hos dine drømmekunder

Du ved, dine kunder vælger dig på baggrund af både dine faglige kompetencer og din personlighed. Men hvordan brander du dig selv, så du ikke forsvinder i mængden? Det handler om at gøre et indtryk, der bliver husket, så potentielle kunder vælger dig, fordi de ved, du leverer gode resultater og den bedste service.

Bliv on top of mind hos din drømmekunde.

Lad os dykke ned i hjertet af din forretning. Her ligger din DNA. Dine unikke værdier og det der adskiller dig fra andre. Værdier, som er fyrtårne i din profil, og definerer din position i markedet. Ved at tage udgangspunkt i din DNA, skaber vi en brandidentitet, som gør dine mål opnåelige – så du kan få den stærke forretning, og de glade kunder, du drømmer om.

Med strategisk branding kan du nå positionen som go-to person i din branche

Dit brand er din identitet. En sum af værdier, som er funderet i din DNA, og din unikke historie. Historien, som differentierer dig, og fremkalder følelsen af relation hos dine kunder, når de tænker på dig og din virksomhed.

”Jamen jeg har jo markedets bedste produkter og service,” tænker du måske. Det er godt – men det er ikke nok. Hvis du vil være top-of-mind hos dine drømmekunder, og go-to personen i din branche, så må du positionere dig, og det gør du gennem strategisk branding.

Et strategisk og stærkt brand skaber du ved at knytte associationer, oplevelser, følelser og symboler til din person og din virksomhed. Alt sammen med en rød tråd, så alle dine finger- og fodaftryk er genkendelige på tværs og både fysiske og digitale touchpoints.

Prøv at teste kraften bag et stærkt brand. Tænk på Coca Colas røde logo eller Danske Banks blå farve. Kan du mærke, hvor spontant du reagerer med de følelser og tanker, der repræsenterer din opfattelse af de to brands?

Til dig, der stadig synes, at branding føles lidt abstrakt og ”fluffy”

Allerførst vil jeg sige: Hvis det føles akavet at tænke på begrebet branding i relation til dig selv og din virksomhed, så er du ikke alene. Vi lever i et ”du-skal-ikke-tro-du-er-noget-land”, men alle er noget. Også dig og din virksomhed.

Siden jeg i 2013 sprang jeg ud som soloselvstændig, har jeg fået testet en masse af både på mig selv og for mine kunder. Jeg ved, hvor svært det kan være at skille sig ud. Ikke mindst i den digitale verden, hvor kampen om opmærksomhed er hård, og hvor man bliver valgt til eller fra på et splitsekund.

Du er nødt til at være skarp. Knivskarp. På hvem du er, hvem dine drømmekunder er og ikke mindst, hvad din USP er.

Jeg har gennem årene hjulpet mange virksomheder på deres rejse ved at formulere en brandingstrategi, definere deres USP, udvikle en visuel rød tråd og eksekvere via online tilstedeværelse de steder og tidspunkter, hvor mulighederne for at komme i kontakt med drømmekunderne er bedst.

At hjælpe andre ildsjæle er præcis det, jeg brænder for. Skal jeg hjælpe dig?

BRANDSTRATEGI

Med en målrettet indsats kan du skille dig positivt ud, så du bliver valgt. Det kræver først og fremmest en strategi for, hvordan din personlighed, og dine værdier, bliver tydeliggjort i din kommunikation. Dernæst kræver det dygtig eksekvering og en tone-of voice, der understøtter dit brand.

Føler du, at du drukner i kampen om drømmekundernes opmærksomhed? Så er det på tide, at du tager din virksomhed med på en unik vækstrejse mod et stærkt brand, en succesfuld forretning og glade kunder. Et gratis intromøde kan kickstarte din rejse mod at blive go-to personen i din branche.

Visuel branding

Mens brandstrategien er det, der skaber relationen til din drømmekunde, så er den visuelle branding det, der skaber din genkendelighed. Mennesker er visuelle, og med en visuel rød tråd på tværs af både fysiske og digitale touchpoints understøtter du din profil og position.

Virkemidlerne i visuel branding er alt lige fra farver og former til fonte og fotos. Valgt med udgangspunkt i dit brand og kendskab til dine drømmekunder, som skal blive
tiltrukket af æstetikken, udtrykket, stemningen og formidlingen i din visuelle tilstedeværelse på alle typer platforme.

Er du klar til at kickstarte rejsen mod næste niveau for din virksomhed?

01

Book et online intromøde

Nysgerrig på brandstrategi med jordforbindelse, din egen tone-of-voice og udbyttet af en visuel rød tråd? Få mere at vide på en halv time, hvor du samtidig kan mærke efter, om jeg er det rette match for dig og din virksomhed.

02

Strategi og Planlægning

Hvor er du i dag? Hvor vil du gerne hen? Og hvad kan du forvente at få ud af det? Vi lægger en strategi, og formulerer en plan, for udvikling af din virksomhed og dit brand.

03

MÆRK SELVTILLID OG FORRETNING VOKSE

Nu ved du præcis, hvordan din unikke identitet er, og hvordan du skal kommunikere den på hvilke platforme for at komme i kontakt med dine drømmekunder. Vær parat til øget selvtillid og forretning.

Start-up brand

Engangsbetaling på 4.500,- ex. moms
Eller 1.125,- ex. moms pr. måned i 4 måneder

Branding og godt design behøver hverken at være nanoteknologi eller koste en jetjager. Start-up pakken, er perfekt for dig, der blot har brug for et logo.

Hvad er inkluderet?

Strategi:

+ Brand workbook
+ 30 min. online designmøde

Visuals:

+ Primær logo design
+ Op til 2 korrekturrunder af logo design

Filtyper og farver

+ Logo leveres i sort, hvid + brand farve
+ Logo leveres i png, jpg og vektor format
+ Leveres i kvadratisk format til SoMe

Brand visuals

Engangsbetaling på 12.000,- ex. moms
Eller 3.000,- ex. moms pr. måned i 4 måneder

For nye og etablerede brands, der har styr på strategien og som ønsker en komplet visuel brand identitet.

Hvad er inkluderet?

Strategi:

+ Brand workbook
+ 30 min. online designmøde

Visuals:

+ Primær logo design
+ Sekundær logo design
+ Op til 3 korrekturrunder af logo design
+ Brand illustrationer
+ Brand manual m. farve palette, fonte, tone of voice og
billede- samt brand guidelines

Filtyper og farver

+ Logoer leveres i sort, hvid + brand farve
+ Logoer leveres i png, jpg og vektor format
+ Leveres i kvadratisk format til SoMe
+ Brand manual leveres i pdf format

All-in Brand

Engangsbetaling på 19.000,- ex. moms
Eller 4.750,- ex. moms pr. måned i 4 måneder

Du er ikke sat i verden for at nøjes. Du ønsker at gå all-in i forhold til både brandingstrategi, visuel branding og tone-of-voice.

Med udgangspunkt i din virksomheds DNA gør vi dine værdier tydelige, så du skiller dig ud, og indtager en unik position, som gør dig til go-to person i din branche.

Hvad er inkluderet?

Strategi:

+ Brand workbook
+ 3 x 1 times online strategi- og designmøde
+ Sparring på hjemmeside og Instagram

Visuals:

+ Primær logo design
+ Sekundær logo design
+ Op til 3 korrekturrunder af logo design
+ Brand illustrationer
+ Brand manual m. farve palette, fonte, tone of voice og
billede- samt brand guidelines

Filtyper og farver

+ Logoer leveres i sort, hvid + brand farve
+ Logoer leveres i png, jpg og vektor format
+ Leveres i kvadratisk format til SoMe
+ Brand manual leveres i pdf format

websdesigner

Book et intromøde

Vi holder mødet online, og på blot en halv time bliver du meget klogere. Både i forhold til dine muligheder med strategisk og visuel branding og i forhold til, om du føler, jeg er det rigtige match for dig.

Scroll to Top

Book et gratis afklaringsmøde online

Book et uforpligtende møde og lad os tale om hvor du er i dag, og hvor du gerne vil hen – så kan du også mærke efter i maven om jeg er det rette match for dig og din virksomhed.

Vil du være en af de første der får besked, når mit nye online kursus lander?

Kom på ventelisten og få early bird adgang med -20% oveni hatten 🥳

Jeg lover dig, at kurset er fyldt med masser af nyttig viden om præcis hvordan du optimerer din hjemmeside til at sælge mere